مسابقه فناوری در خوش خبریم

مسابقه فناوری در خوش خبریم
"خوش‌خبریم" مسابقه‌ی «پیش‌بینی پیشرفت‌های دانش، فناوری و نوآوری، و تاثیر آنها بر زندگی» را برگزار می‌کند.
مسابقه پیش‌بینی پیشرفت‌های دانش، فناوری و نوآوری و تاثیر آنها در زندگی

 

 
شتاب روزافزون در رشد دانش، فناوری و نوآوری‌ها،  دنیا را در آستانه دگرگونیِ بزرگی قرار داده است که از آن به عنوان انقلاب‌چهارم‌صنعتی یاد می‌شود.

 

پیشرفت‌ها و دگرگونی‌ها آنچنان بزرگ و شگرف هستند که روش زندگی، آموزش، کسب و کار، اقتصاد، سیاست، حقوق و جزا، و همه‌ی بخش‌های جامعه‌های انسانی را دچار دگرگونی‌های بنیادی خواهند کرد.

 

 
شناخت و آگاهی ما از این دگرگونی‌ها و پیشرفت‌ها موجب می‌شود با پیش‌بینی درست از آینده، برنامه‌ریزیِ دقیق‌تری برای تحصیل، کار، و زندگی خود داشته باشیم؛ و سرمایه‌گذاری‌های مادی و معنوی درستی داشته باشیم؛ تا آینده‌ی بهتری را برای خود و فرزندانمان رقم بزنیم.

 

 
ما در "خوش‌خبریم" برای نشان‌دادن بخشی از این دگرگونی‌ها به جامعه، به‌ویژه به کارآفرینان و مدیران، و برای ایجاد چالشِ نگاه دقیق‌تر به آینده، مسابقه‌ای با موضوع «پیش‌بینی آینده‌ی دانش، فناوری و نوآوری در ده سال پیشِ‌رو و تاثیرهای آن بر زندگی» را برگزار می‌کنیم.

 

 
رویکرد ما در تارنما و کانال "خوش‌خبریم " گزارش این پیشرفت‌ها و رساندن به موقع خبرهای خوش این پیشرفت‌ها به شما است. پیشتر در دو مطلب جداگانه «پیش‌بینی کارکنان شرکت اریکسون از فناوری‌ها» و «روش زندگی تا سال ۲۰۳۰»  و همچنین «پیش‌بینی دانشمندان مرکز پژوهشی دارپا از همین پیشرفت‌ها تا سال ۲۰۴۵» را در کانال پوشش داده‌ایم. می‌توانید این دو مطلب را در لینک‌های زیر دوباره ببینید.

 

 

 

 
چالش مسابقه‌ی ما پیش‌بینی شما از ده سال آینده، یعنی تا پایان سال ۱۴۰۵ خورشیدی، است. 

 

 
پیش‌بینی‌هایتان درباره‌ی پیشرفت‌های دانش، فناوری و نوآوری، و تاثیر آنها بر روش زندگی، تندرستی(بهداشت و سلامت)، آموزش، کسب‌و‌کار،  اقتصاد، سیاست، حقوق و جزا، و همه بخش‌های دیگر جامعه‌های انسانی را، به ویژه در کشورهای درحال توسعه و جهان سوم، بگویید.

 

 
شما می‌توانید مطلب خود را با توجه به تخصص و دانش خود درباره تاثیرهای پیشرفت‌ها «در یک یا چند» موردِ گفته‌شده در بالا بنویسید، نیازی نیست که به همه موردها بپردازید.
 
شرکت در این مسابقه برای همگان آزاد است و به مرز و کشوری محدود نیست.

 

 
ضمن احترام به همه دوستان و همراهان از هر جای زمین، که نوشتن به زبان دیگری را می‌پسندند، این مسابقه را «به زبان فارسی» برگزار می‌کنیم.

 

 
نوشته‌ی شما باید به دو صورت کامل فایل Word و چکیده به‌صورت متن که در وبسایت کپی می‌شود باشد.

 

 
چکیده نباید بیشتر از ۲۰۰۰ حرف باشد(فاصله‌ی خالی بین کلمه نیز در رایانه شمرده می‌شود).

 

 
آنچه در مسابقه شرکت داده می‌شود «چکیده» نوشته شما است. بنابراین فرستادن فایل Word  از همه‌ی مطلب اختیاری است.

 

 
شرکت‌کننده در مسابقه حق انتشار هرآنچه برای مسابقه می‌فرستد را به "خوش‌خبریم"، برای انتشار در تارنما و کانال، واگذار می‌نماید.

 

 
مطلب ارسالی باید «نوشته‌ی خود شرکت‌کننده در مسابقه» باشد و مطالب کپی‌شده و ترجمه‌شده از دور مسابقه کنار گذاشته خواهند شد.

 

 
زمان شرکت در مسابقه از امروز ۲۰ آذر ۱۳۹۵ تا یک ماه خواهد بود. 

 

فرستادن نوشته‌ها از تاریخ ۱۰ تا ۲۰ دی‌ماه ۱۳۹۵ از طریق صفحه‌ی ویژه اعضاء صورت می‌گیرد. ۲۰ دی‌ماه مسابقه پایان می‌پذیرد.

 

:white_check_mark: برای شرکت در مسابقه، باید در تارنما ثبت نام نمود. دوستانی که در تارنما ثبت نام کرده باشند از تاریخ ۱۰ تا ۲۰ دی‌ماه ۱۳۹۵ در بخش ویژه اعضاء به فرم ارسال پاسخ مسابقه دسترسی خواهند داشت.

 

برای ثبت نام در تار نما اینجا را کلیک نمایید.

 

برای فرستادن پاسخ در تار نما اینجا را کلیک نمایید.

 
 
 
داوری:
 
داوری این مسابقه در مدت دو ماه از پایان مسابقه و تا تاریخ ۲۰ اسفند ۹۵ که برندگان اعلام می‌شوند و در سه سطح، به روش زیر انجام می‌شود:

 

 
  • تا ۵۰  امتیاز را داوران ما  به شرکت کنندگان خواهند داد.  در این مرحله بسته به تعداد نوشته‌های رسید تا ۲۰ برنده مرحله نخست انتخاب می‌شوند.
 
  • در محله دوم ۳۰ امتیاز را برگزیدگان داوری مرحله نخست  به مطالب برگزیدگان دیگر می‌دهند.
 
  • سپس مطالب برگزیدگان داوری در تارنما منتشر می‌شود و تا ۲۰ امتیاز هم با توجه به استقبال خونندگان از مطلب به شرکت کنندگان داده خواهد شد.

 

برندگان نهایی از جمع امتیاز سه مرحله تعیین و اعلام می‌گردند.

 

 
جایزه:

 

 
جایزه‌های مسابقه به ترتیب زیر است:
 

 

  • ۳ میلیون تومان به نفر نخست

 

  • ۲ میلیون تومان به نفر دوم

 

  • ۱ میلیون تومان به نفر سوم 
 
 
این جایزه‌ها از طرف "خوش‌خبریم" و به‌صورت نقدی به برندگان داده می‌شود. چنانچه پشتیبان‌مالی برای مسابقه جذب شود، مبلغ و تعداد برندگان افزوده خواهد شد.

 

 
دوستانی که می‌خواهند پشتیبان‌مالی مسابقه شوند لطفا از طریق @mtakbari در تلگرام با ما در تماس باشند.

 

 
آماده‌ی شنیدن پیشنهادهای شما در بهبود روند برگزاری این مسابقه و مسابقه‌های آینده هستیم.

 

نتیجه مسابقه فناوری

با سپاس

"خوش‌خبریم"

۲۰ آذر ۱۳۹۵

اگر این خبر را پسندیدید "خوش خبریم" را به ۲ نفر از دوستانتان معرفی کنید : ارسال این خبر به دوستان

دیدگاه بازدیدکنندگان

محمد
۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
3
0

این مبلغ از پیش بینی من کمتره بعدشم ضمانت نداره!!!!!

مدیر سایت
۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
0
5

دوست گرامی آقای محمد این رقم در توان ما بود که به عنوان جایزه در نظر بگیریم. گفته ایم که اگر اسپانسری برای مسابقه پیدا کنیم مبلغ و تعداد را افزایش می دهیم. در مورد ضمانت هم باید خدمت شما عرض کنیم که بزرگترین ضمانت برای پرداخت این مبلغ که به تایید شما نیز
ناچیز است اعتبار و اعتمادی است که در این مدت کوتاه نزد خوانندگانمان کسب کرده ایم. هدف مسابقه ایجاد چالش نگاه به آینده برای برنامه ریزی دقیق تر و درست تر است که امیدواریم بتوانیم با یاری شما در این راه سربلند باشیم.

م.ا
۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
0
1

چرا نظرا رو نمیزاید که همه ببینن. حداقل خلاصه پیش بینی ها رو

ف.ح
۱۳۹۵/۱۰/۰۳
0
2
0

سلام شما میتونید با نظرات دیگران ایده های خلاقانه ای بگیرید و شروع به طراحی کنید که درآمدی نجومی برای شما به ارمغان میارد حداقل نظرات دیگران را بگذارید تا ما هم ایده بگیریم من ایده ای دارم که اگه بتونم رازش را پیدا کنم دنیا را متحول میکنه ، ولی چه دلیلی
داره برای شما بگم

عبدالامیر مقدم نیا
۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
0

باسلام کانال خوش خبریم در نهایت زیبایی کار خود را انجام داده که جای سپاسگزاری دارد. در ارائه تخیلات و اندیشه های ذهنی عرض کنم . کل سرمایه یک تحقیق و پروژه کاربردی ، پیش زمینه ورود به آن همین خلاقیت های ذهنی است . چه تعهدی بر حفظ دانش ذهنی و اندیشه خلاقانه
ای فرد ارائه دهنده وجود دارد ؟ باور این که حفظ دست آورد ذهنی به نام پدید آورده محفوظ خواهد ماند بسیار سخت و مشکل می نماید . چهل سال پیش در ذهن خویش ساخت دستگاهی با مغناطیس و کاهش استکاک بین سطوح را پیش بینی کردم ،ووو

ناشناس
۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
0
0

سلام. چرا برنده هارو اعلام نکردید؟؟

مدیر سایت
۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
0
0

نتیجه را در اینجا ببینید: https://goo.gl/I1Wzrq


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید